طراحي سايت ، طراحي وب سايت

بهينه سازي سايت براي گوگل

طراحي سايت ، طراحي وب سايت

۴۰ بازديد

ساخت سايت با توجه به افزايش كاربراني كه از اينترنت كالا و خدمات مورد نياز خود را جستجو مي نمايند براي شركت ها به موردي اجباري تبديل شده است و در صورتي كه شركت ها از اين حوزه غافل بمانند مشتريان بالقوه فراواني را از دست خواهند داد.

طراحي وب سايت با بررسي چكيده وضعيت فعلي سايت
اگر شما در حال حاضر وب سايتي داريد، در مرحله اول طراح حرفه اي سايت به اين فكر مي كند كه چرا وب سايت شما جواب نداده است! اين كار را مي توان با نرم افزارهاي آمارگير بازديد وب سايت و آناليزي از داده هايي كه مي توانند در بهبود وب سايت كمكي كنند انجام داد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 طراحي سايت پس از آناليز

يك طراح سايت حرفه اي در تعامل با كسب و كارها، هر چه بيشتر از پروسه فروش در كسب و كار شما بداند، درنتيجه ارتباط بهتري با بازديدكننده هاي سايت بدست خواهد آورد و در اولويت بندي محتواي وب سايت نيز كمك ويژه اي خواهد كرد. بدون آشنايي و تعامل با كسب وكار به صورت تخصصي، پروسه طراحي سايت راه رسيدن به اهداف را به سختي طي خواهد كرد.

• طراحي فروشگاه اينترنتي
• طراحي سايت دكوراسيون
• طراحي سايت شركتي
• طراحي سايت مدرسه
• سئو و بهينه سازي وب
• طراحي سايت كارخانه
• طراحي سايت هتل
• طراحي سايت شخصي
•طراحي سايت رستوران
• طراحي سايت پزشكي

برنامه ريزي طراحي گرافيك سايت
صفحات وب سايت و محتواي آن بايد بگونه اي معماري شود كه استفاده و كاربري وب سايت را آسان و روان كند. گرافيك يك وب سايت نقطه حساسي است كه مي تواند آينده وب سايت را رقم بزند.

سيستم مديريت وب سايت
سيستم مديريت و سمت ادمين سيستم هاي مديريت محتوا، بر اساس نياز براي شما آماده سازي مي شود و ماژول ها و نيازهاي شما كد نويسي و آماده استفاده مي شود. براي طراحي حرفه اي سايت از آخرين استانداردهاي كدنويسي در طراحي سايت استفاده مي شود بطوري كه وب سايت ها با كليه دستگاه هاي موبايل و تبلت و هر اندازه صفحه نمايش قابليت سازگاري داشته باشند (طراحي رسپانسيو). در اين مرحله يكي از نكات بسيار مهم كدنويسي بهينه سازي كردن كد براي موتورهاي جستجوگر باشد.

شناخت اهداف در طراحي سايت
هر پروژه با فاز شناخت اهداف شروع مي شود و پس از آناليز اهداف، نيازهاي شما را براي مقابله با رقباي كسب و كارخود در پهنه اينترنت در اين مرحله به شما شرح داده مي شود.
براي درك بهتر اهداف شما بايستي موقعيت كسب و كار شما در حال حاضر، گرايشات و روش ها در صنف كسب و كار شما درك شود تا نتيجه نهايي، همان موفقيتي باشد كه انتظار داريد.

برنامه ريزي معماري و طراحي سايت

معماري و طراحي سايت بگونه اي هدفمند براي كسب ترافيك بازديد كننده و توانايي انجام بازاريابي اينترنتي و تبديل بازديدكننده به مشتري، حتماً به برنامه ريزي نيازمند است. براي تكميل فاز برنامه ريزي نيازمند يك كار تيمي شامل:
معماري و برنامه ريزي وب سايت، طراحي گرافيك وب سايت، آناليزگر كلمات كليدي و سئوي سايت، استراتژيست بازاريابي اينترنتي و كد نويسي وب سايت مي باشد. توليد وايرفريم قبل از طراحي گرافيك و رابط كاربري بسيار مهم است و يك نقشه سايت بهمراه المان هاي مورد نياز وب سايت در اين مرحله بايد انجام شود و به اين ترتيب مرحله برنامه ريزي معماري وب سايت صورت مي گيرد.

طراحي حرفه اي گرافيك سايت
يك طراحي گرافيك منحصر يك وب سايت منحصر به فرد مي سازد. اين مرحله از مهمترين مراحل طراحي سايت است و بايد كليه نيازهاي كاربران درنظر گرفته شود و طراحي بايد بگونه اي باشد تا در كليه اندازه هاي نمايش (موبايل و تبلت) نيز قابل نمايش باشد.

سئو و بهينه سازي وب سايت
در اين مرحله و پس از فاينال شدن وب سايت، مرحله سئو و بهينه سازي وب سايت انجام خواهد شد. كدها و محتواي هر صفحه لندينگ پيج بايد قابليت اشاره به كلمات كليدي و عبارات كليدي مهم آن صفحه از وب سايت را داشته باشند.
لينك هاي دروني وب سايت و لينك هاي متني، تحليل چگالي كلمات كليدي در هر صفحه، استفاده از متاتگ هاي تايتل، توضيحات و كلمات كليدي، نقشه XML سايت و استفاده از وب مسترگوگل براي بهينه سازي وب سايت و سئوي سايت مراحلي است كه بايد انجام شود.

بازاريابي اينترنتي در طراحي سايت
پس از انجام تمام مراحل قبلي، حال نوبت بازاريابي اينترنتي و آنلاين است. تا اينجا وب سايت براي بازديد كننده ها به بهترين نحو طراحي شده و كليات نيازها و اهداف در نظر گرفته شده. اما از اينجا و در مرحله آخر بايد بازاريابي اينترنتي به انواع مختلف:
بازاريابي محتوا، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي ويديويي، بازاريابي پرداخت به ازاي كليك يا تبليغات كليكي، ايميل ماركتينگ و درنهايت برندينگ اينترنتي انجام شود.
تمام اين مراحل در طراحي سايت موفقيت يك وب سايت را تضمين مي كنند و رسيدن به اهداف را آسان خواهند كرد.
طراحي وب سايت با رعايت قواعد و اصول استاندارد موتورهاي جستجو، آناليز كليد واژه ها و كلمات كليدي و بررسي و تحليل همكاران و رقباي تجاري شما تاثير بسياري در معرفي برند و نام تجاري، محصولات و خدمات شما بهمراه دارد. همواره طراحي و ساخت سايت ايده آل مي تواند شخصيت تجاري كوچكي را بزرگ جلوه دهد و مشتري را راغب به همكاري با شما كند.

شما تنها 5 ثانيه زمان داريد تا بازديدكننده را به مشتري تبديل نماييد. وب سايت در اولين بازديد كاربر بايد درك درستي از محصولات و خدمات شما بدهد، طراحان سايت باني سايت وب سايت شما را طوري طراحي خواهند كرد كه ديد درستي از تجارت شما به مشتري بدهد.
وب سايت شما شناسنامه شخصيتي شما در دنياي وب و اينترنت مي باشد و ارائه بهترين شناسنامه شخصيتي از فعاليت شما، نقطه اي بسوي جلب اعتماد مشتري است.

چرا انتخاب طراحي سايت با باني سايت؟
تمامي مراحل طراحي سايت، توسط متخصصين باني سايت انجام مي شود و تفكرات و ايده هاي شما را در نهايت در فضاي مجازي اجرا و پياده سازي مي كنيم. امنيت اطلاعات شما امري است مهم و همواره پشتيباني باني سايت راه به همراه خواهد داشت.

زماني كه تجارت شما نياز به موفقيت دارد استفاده از علوم طراحي سايت و راهكارهاي بازاريابي آنلاين نقش بسزايي در پيشرفت تجارت شما خواهد داشت.

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.