7 اشتباه در استفاده از شبكه هاي اجتماعي

۳۸ بازديد

 

عوامل خارج از تجارت الكترونيك زيادي وجود دارد كه باعث اشتباه و شكست مي شود. درحالي كه مطالب زيادي درمورد بهترين تكنيك هاي مواجهه با شبكه هاي اجتماعي وجود دارد. بنابراين صاحبان كسب و كار اينترنتي بايد از قبل از اهميت و تاثير شبكه هاي اجتماعي متوجه باشد. به همين دليل ما به دنبال مشخص كردن اشتباهات رايجي هستيم كه در برخورد با شبكه هاي اجتماعي در وب ماركتينگ رخ مي دهد.

1- تمركز بر كميت دنبال كنندگان شما نه كيفيت آنها

بسيار خوب و فوق العاده است اگر ما صدها دنبال كننده در شبكه هاي اجتماعي خود داشته باشيم، اما آنها خيلي به كار نمي ايند، اگر دنبال كننده هاي شما به حرفه ي شما علاقه نداشته باشند.۶۰% مردم محصولات را در فيس بوك به اشتراك ميگذارند بنابراين شما نياز داريد به يافتن افراد علاقه مند به كار خود.

2- بصورت مرتب پست هاي مشغول كننده قرار ندادن

بروز رساني ها مي تواند بسيار جذاب باشد براي كاربران برورساني ها يا همان آپ ديت ها ميتوانند مخاطبان زيادي را بخود جذب كنند.بيش از ۱۷۶ ميايون نفر در دنيا محصولات خود را به صورت آن لاين در سال خريداري ميكنند. بنابراين نياز دارند كه به آنها توجه شود.

article_image_one_544.jpg

3- دنبال كننده هاي خود را به مشتريانتان تبديل نكردن

مكالمه ها و گفتگو ها براي كاربران بسيار حائز اهميت است. داشتن هزاران كاربري كه پستهاي شما را به اشتراك بگذارند بسيار عالي است، اما اگر شما به آنها بصورت مستقيم به عنوان مشتري نگاه نكني و سعي در فروش كالاي خود كني تا زماني كه آنها خود تمايل به خريد داشته باشند اشتباه است. زيرا تنها ۱۲% افراد در شبكه هاي اجتماعي از تبليغات اقدام به خريد خواهند كرد. شما بايد مطمعن شويد تبليغتان چشم گير باشد.

4- بروي كانال هاي فراواني در شبكه هاي اجتماعي تمركز كردن

مگر اينكه شما فردي را بصورت ويژه براي انجام فعاليت در شبكه هاي اجتماعي استخدام كنيد، بخاطر گستردگي شبكه هاي اجتماعي موجود انرژي بسياري را بايد صرف فعاليت در كانال اجتماعي كنيد، فيس بوك به تنهايي ۱٫۲۳ ميليارد كاربر در سرار جهان دارد كه اين جايي است كه شما بايد تمركز كنيد

5- نداشتن شخصيت برند

اگر مردم فكر كنند كه پست هاي شما خيلي عمومي و كسل كننده ميباشد، كمتر به دريافت آنها يا خريد علاقه نشان خواهند داد. شما بايد مطمعن باشيد كه پست هايي كه قرار ميدهيد بروز باشد. براي اين اطمينان شما ميتوانيد اين كارها را به يك مدير شبكه هاي اجتماعي اختصاص دهيد كه تقريبا ۲۲% كمپاني ها ازين مديران استفاده ميكنند.

6- هرز گفتن

يكي از چيزهايي كه بايد رعايت كنيد جلوگيري از اسپام ها يا حرف­هاي گزاف است، اگر دنبال كننده هاي شما احساس كنند گه شما داريد گزافه گويي ميكنيد و پست هاي بي هدف قرار مي دهيد، به سادگي از دنبال كردن شما پشيمان خواهند شد. امروزه بطور متوسط ۱۴٫۵ ميليارد پيام بصورت اسپم منتشر ميشود.

7- نداشتن استراتژي

بصورت كوركورانه و بي هدف فعاليت كردن در شبكه هاي اجتماعي ايده ي خوبي نيست. شما به يك استراتژي قوي و دقيق براي فعاليت در اين شبكه ها نياز داريد.۵۳% فعالان تجارت الكترونيك از شبكه هاي اجتماعي براي افزايش مشتريان خود استفاده ميكنند كه ۹۰% آنها داراي استراتژي هاي خاص خود هستند.

تبليغات ميان متني

طراحي سايت اصفهان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.