بهينه سازي يك كسب و كار اينترنتي پر درآمد

۳۴ بازديد

بشر در طول تاريخ نحوه و سبك زندگي خود را تغيير داده است و محيط اطراف خودش را نيز در اين دوران با دگرگوني هاي بسياري روبرو ساخته. اگر در هزار سال پيش كسب درآمد به كشاورزي و دامداري و بخشي مشاغل صنعتي پيش پا افتاده محدود مي شد امروز شما مي توانيد از طرق مختلفي كسب درآمد كنيد بدون آنكه يك متر از جاي خود جابجا شويد. اينترنت اين امكان را به شما مي دهد كه در يك فضاي مجازي شروع به فعاليت هايي كنيد كه گاها درآمد هاي شگفت انگيزي هم دارد.

 

انواع راه هاي مختلفي براي كسب درآمد از يك وبلاگ يا وب سايت وجود دارد. شما مي‌توانيد از طريق تبليغات كسب درآمد كنيد، محتواي پشتيباني شده و يا كار با شركاي محتوا را بنويسيد. شما همچنين مي‌توانيد يك فروشگاه آنلاين ايجاد كنيد، و يا از لينك‌هاي وابسته استفاده كنيد تا بازديد كنندگان را به سايت كسب و كار ديگري بفرستند. شما حتي مي‌توانيد يك مدل اشتراك ايجاد كنيد، كه در آن كاربران بايد براي ديدن محتواي شما پول پرداخت كنند. با اين حال، همه اين استراتژي‌ها در صورتي كار خواهند كرد، كه جريان ثابتي از بازديد كنندگان به سايت شما بيايند. به همين دليل است كه اولين قدم در ايجاد درآمد، از وبلاگ يا وب سايت تان ايجاد مخاطب است. اين جايي است كه بهينه‌سازي موتور هاي جست و جو براي كسب وكار اينترنتي مطرح مي‌شود.

online business

بهينه سازي و ارتباط آن با كسب و كار اينترنتي 

هر زمان كه چيزي را در گوگل جست و جو مي‌كنيد، الگوريتم گوگل براي انتخاب داستان‌ها و پست‌هايي كه به سوال شما پاسخ مي‌دهند كار مي‌كند. سئو درباره درك اين الگوريتم هاست . به اين ترتيب، زماني كه كسي چيزي را به وب سايت شما ارسال مي‌كند و يا وبلاگ شما را به كار مي‌برد، مجبور نخواهند بود چندين صفحه از نتايج را براي پيدا كردن سايت  شما بررسي كند، بلكه با بهينه سازي درست سايت شما در اولويت قرار خواهد گرفت. حالا موارد زيادي وجود دارند كه باعث افزايش رتبه سايت شما مي شوند. من نهايت تلاشم را مي‌كنم تا در اين مقاله توضيح دهم . اما قبل از اين كه اين كار را بكنم , اجازه دهيد اول به يك سوال گسترده‌تر بپردازيم. آيا رتبه بالا تاثير مثبتي در جست و جوي گوگل دارد؟ جواب واضح است، بله! ممكن است فكر كنيد كه استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي بهترين راه براي گرفتن وبلاگ يا وب سايت تان است . نمي‌خواهم از ارزش آن ها  بكاهم. فيس بوك، تويي‌تر، اينستاگرام و ساير موارد همگي مي‌توانند ابزارهاي قدرتمندي براي افزايش رتبه سما مي باشند.
اما دو بخش عمده در مورد رتبه‌بندي سايت ها در نتايج جستجوي گوگل وجود دارد:

  1. گوگل پر ترافيك ترين وب سايت در دنيا است. حتي گرفتن مقدار كمي از ترافيك گوگل براي وب سايت شما مي تواند تاثير قابل‌توجهي روي آن بگذارد.
  2. مقدار بهينه‌شده  تا زماني كه مرتبط باشد، در نقطه بالايي باقي بماند. يك پست فيس بوك براي چند ساعت مي تواند در نقطه ديد، نمايش داده شود . يك توييت  ممكن است ناديده گرفته شود . اما يك پست برتر گوگل مي‌تواند ماه‌ها يا حتي چند سال داراي رتبه در گوگل بماند. براي مثال، من پست "چگونه يك كسب و كار را شروع كنم" را در ماه اكتبر نوشتم، و شما 9 ماه بعد توانستيد آن را ببينيد. اين ويژگي نمي تواند در رسانه‌هاي اجتماعي به دست آيد . حتي اگر از يك پست ثابت استفاده كنيد،  . هيچ محدوديتي در مورد تعداد مقالات گوگل كه مي‌توانيد بنويسيد، وجود ندارد. پس حالا مي‌دانيم سئو چيست، و چرا مهم است . اما ما چطور مي‌توانيم محتواي خود را بهينه كنيم ؟ چگونه ما محتواي آنلاين را كه در اولين صفحه گوگل، و ديگر موتورهاي جستجو ظاهر مي‌شود را ايجاد كنيم؟

قبل از نوشتن پست ها از بهينه سازي سايت مطمئن شويد

موتورهاي جستجو به چيزي بيشتر از كلمات در صفحه توجه دارند. آن‌ها همچنين فاكتورهايي از جمله كيفيت و ثبات سرعت و قدرت سايت شما را در نظر مي‌گيرند. قطعا عوامل ديگري نيز در سئو سايت شما موثر خواهد بود، اما اجازه دهيد در اين مقاله همين 2 فاكتور را بررسي كنيم.

  • سرعت: دلايل زيادي وجود دارد كه چرا شما بايد افزايش سرعت وي سايتتان را بخواهيد. كاربران وب به شدت بي‌طاقت هستند، و در صورتي كه فقط بيشتر از دو ثانيه طول بكشد وب سايت شما را ترك مي كنند، و شايد براي هميشه اين كار را بكنند. در عين حال، بهبود سرعت وب سايت مي‌تواند منجر به افزايش تبديلات، دانلود ها و ديدگاه‌ها از طرف كاربران شود. توماس اسميل، عضو كارآفرين دو استراتژي عالي دارد، كه شما مي‌توانيد براي بهبود سرعت وب سايت خود از آن ها  استفاده كنيد. اولي بهينه‌سازي تصاويرتان است . او مي‌گويد : " تحقيقات نشان مي‌دهد كه به طور متوسط بيش از نيمي از بار حافظه وب سايت توسط تصاوير گرفته شده‌است. يكي از آسان‌ترين راه‌ها براي بهبود بار صفحه شما، بهينه‌سازي همه تصاويرتان براي وب است. ابزار هايي مانند Trimage وجود دارد، كه بهينه سازي تصاوير شما را بدون كاهش كيفيت آن ها انجام مي دهد.

    seo for businesses
    پيشنهاد دوم اسميل براي بهينه‌سازي موبايل است. او مي‌گويد: " كاربران اكنون به طور متوسط ۶۹ درصد از زمان رسانه‌هاي خود را صرف تلفن‌هاي هوشمند مي‌كنند. با اين حال بسياري از وب سايت‌هاي تجاري هنوز در مورد تلفن همراه ضعيف عمل مي‌كنند، اين چيزي است كه تجارت‌ها توان مالي آن را ندارند." انواع مختلفي از كارها وجود دارند، كه شما مي‌توانيد براي بهبود عملكرد موبايل خود انجام دهيد. به عنوان مثال، اگر شما در حال ساخت وب سايت خود هستيد، مي‌توانيد صفحات موبايل با سرعت بالا را، براي ساده‌سازي صفحات موبايل تان و سرعت بخشيدن به عناصر اجرا كنيد.

  • قدرت: قدرت از منابع مختلفي تشكيل مي شوند، كاربران، سايت هاي رقبا، موتور هاي جست و جو و ساير موارد. سرعت بارگذاري وب سايت شما چگونه است؟ ، و چه مدت در حال ايجاد محتوا در اطراف يك موضوع خاص بوده‌ايد؟ آيا متخصصان ديگر از وب سايت شما به عنوان يك منبع استفاده مي‌كنند؟ آيا آن‌ها با شما صحبت مي‌كنند؟ به عنوان مثال، هنگامي كه يك مقاله درباره امتيازات مي‌نويسيم ، به اقتدار ما در رتبه بندي سايت در گوگل كمك مي‌كند. به همين ترتيب مي‌توانيد جايگاه خود را در گوگل باز كنيد . هر چه تعداد بيشتري از شما مقاله باشد، احتمال اين كه با يك وب سايت ارتباط بيشتري داشته باشيد، قدرت شما كه درباره يك موضوع خاص صحبت كرده‌ايد، بيشتر است. اما اگر مي توانيد محتواي خاص براي گروه خاصي از مخاطبان ايجاد كنيد، مي‌توانيد از به كار بردن محتواي عظيم در صنعت خود اجتناب كنيد، و مسير خود را به نقطه بالايي در گوگل پيدا كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.