بررسي نمونه هاي موفق طراحي سايت صنعتي در جهان

۲۸ بازديد

 

 
 طراحي سايت يك امر فراگير براي تمام مشاغل در تمام جهان تبديل شده است. اين ديگر غير ممكن است كه شما در يك بازار جهاني به رقابت بپردازيد بدون آنكه يك وبسايت حرفه اي و تخصصي براي معرفي شركت و محصولات و خدماتتان داشته باشيد. در اين ميان واحد هاي صنعتي براي بقا در اين صنعت و افزايش بازارهاي خود شايد يك نياز مبرم وبيشتري نسبت به باقي مشاغل براي طراحي سايت حرفه اي وتخصصي براي واحد صنعتي خود داشته باشند. 
 
همانطور كه گفتيم براي مجتمع هاي صنعتي، طراحي سايت اهميت بالايي دارد چون طراحي يك سايت حرفه اي و زيبا مي تواند اعتبار مجموعه را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهد. با اين مقاله همراه باشيد تا هفت نمونه از سايت هاي موفق صنعتي را با هم مرور كنيم.
در زمينه طراحي سايت هم توصيه مي كنم تفاوت هاي طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي را قبل از هر چيز مطالعه كنيد. طراحي سايت يك امر حرفه اي است پس طراحي سايت حرفه اي را از شركتي كه به شما خدمات ارائه مي دهد بخواهيد. در اين مطلب به صورت كاملا تخصصي طراحي سايت صنعتي و موارد موفق اين نوع طراحي در جهان را با هم مرور مي كنيم.

آلپاين
 
آلپاين از يك طراحي فوق العاده شيك و حرفه اي بهره برده است كه به زيبايي تمام معرف برند آنها محسوب مي شود. هنگامي كه براي اولين بار وارد سايتشان مي شويد به خوبي مي توانيد محصول مورد نظرتان را پيدا كرده و با عكس هاي حرفه اي كه از هر محصول موجود است مي توانيد بهتر تصميم بگيريد. اين نوع طراحي سايت يك شكل جذاب براي واحد هاي صنعتي به همراه دارد. 


كاپرز
 
منوي اين سايت به شكل حرفه اي طراحي شده است و به كاربران كمك مي كند تا مطالب مورد نظرشان را به سادگي پيدا كنند. صفحه ي اول سايت به خوبي معرف كاپرز است.


 
گس لاين
 
طراحي اين سايت صنعتي به شيوه ي تخصصي انجام شده و استفاده از عنوان هاي واضح و عكس هاي باكيفيت به كاربران كمك مي كند تا بهتر به مطالب موردنظرشان دسترسي پيدا كنند.




O’Neal
 
اين سايت يك نمونه ي فوق العاده از برندينگ و طراحي است. استفاده از سايت ساده و آسان است و به كاربران اطلاعات زيادي را منتقل مي كند.





 
كومار
 
استفاده ي بي نظير اين سايت از فايل هاي ويديويي بثبب تماير آن شده است. در صورتي كه كاربران بخواهند اطلاعاتي درباره ي خدمات و محصولات اين شركت صنعتي به دست آورند مي توانند فايل ويديويي را مشاهده كنند و اطلاعات بيشتري را در زمان كمتري به دست آورند.




 
رول فورمينگ
 
طراحي ساده و قدرتمند به همراه استفاده از اسلايدري جذاب باعث جذابيت اين سايت شده است. نكته ي مهم ديگر اين است كه سايت با الگو گرفتن از سايت هاي فروشگاهي موفق توانسته پروسه ي خريد محصولات صنعتي را براي مشتريان خود ساده تر كند.




توماس نت
 
اين سايت يك درگاه شناخته شده براي معرفي توليدكنندگان و محصولات صنعتي است. قدرت اين سايت، ابزار جستجوي قدرتمند آن براي يافتن نتايج در سريع ترين زمان ممكن است. 


در آخر توصيه مي‌كنيم براي اين كه مدت بيشتري در بازار شلوغ محتوا محبوب بمانيد، همواره محتواهاي توليدي خود را بخوانيد و با نوشته‌هايتان را با معيارهاي جديد مطابقت بدهيد. در صورتي كه به دنبال شركتي حرفه اي در زمينه طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه هستيد من شركت طراحي سايت پيام آوا را به شما پيشنهاد مي كنم. شركت طراحي سايت در تهران كه سابقه بسيار طولاني در اين زمينه دارد. يك طراحي سايت حرفه اي را از شركت پيام آوا بخواهيد تا تجربه يك پيشرفت فوق العاده در شغلتان را ببينيد. 
 
 
در مطالب آينده در خصوص مفاهيم  سئو و بهينه سازي سايت و تبليغات گوگل برايتان بيشتر توضيح مي دهم. 
 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.