طراحي سايت پوشاك

بهينه سازي سايت براي گوگل

طراحي سايت پوشاك

۳۵ بازديد

مقدمه اي براي طراحي سايت

در طول تاريخ همواره يكي از نيازهاي اساسي انسان‌ها پوشاك بوده است و درواقع پوشاك همواره با انسان‌ها همراه بوده است. اما باگذشت زمان بنا بر شرايط محيطي و اجتماعي كه غالبا از آن با عنوان مد نام‌برده مي‌شود، پوشاك و لباس انسان‌ها به شكل‌ها و نوع‌هاي مختلف و متناسب بافرهنگ كشورها تغيير كرده است.امروز نيز با رشد علم و پيشرفت صنعت‌هاي مختلف مربوط به لباس و پوشاك و مخصوصا حوزه مد سبب شده است.موضوع پوشاك و مد لباس، ساختارمند تر شده و در قالب نمايش‌ها و مجلات مد، هزاران طرح‌هاي زيبا و متنوع معرفي و به بازار عرضه مي‌شوند. اين نوع‌ها داراي خواص و ويژگي‌هاي مختلفي مي‌باشند و ممكن است برخي قالب‌هاي تقلبي نيز در ميان باشد كه ازنظر ظاهر كاملا شبيه به ديگر انواع پوشاك باشند.اما ازنظر جنس و كيفيت اصلا قابل‌مقايسه با محصول اصلي نباشند،

طراحي سايت پوشاك

طراحي سايت پوشاك و البسه نيز همگام با حضور ساير كسب و كارها در عرصه اينترنت صورت مي گيرد. بديهي است اغلب حرفه ها و صنايع براي معرفي خود و محصولات و خدماتشان به سوي فضاي مجازي و اينترنتي روي آورده اند. چرا كه فضاي گسترده اينترنت دسترسي سريع و راحت و كم هزينه را جهت معرفي كالاها و خدمات براي مخاطبان فراهم مي آورد.

قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت پوشاك براي واحد تجاري خود خواهيد كرد.

كاربران ميتوانند در كسري از ثانيه با تايپ نمودن چند كلمه كليدي و انتخاب گروه مربوطه, سريعا به كالاي مورد نظر خودشان دسترسي پيدا نمايند. البته هميشه يكي از دغدغه اي مشتريان ما در زمينه طراحي چنين وب سايت هايي و بطور كل وب سايت هايي كه كالا را معرفي مينمايند و در نهايت آنها را بفروش ميرسانند اين بوده است كه سبد خريد با بالاترين كيفيت و امكانات طراحي شده و در وب سايت قرار داده شود. ما به شما اين اطمينان را ميدهيم كه بهترين و كاراترين سبد خريد را براي شما طراحي خواهيم نمود تا كاربرانتان از خريد در وب سايت شما احساس لذت نمايند. اين مطلب خود به اين معنا ميباشد كه وب سايت هايي كه در زمينه لباس و كيف و كفظ فعاليت دارند و محصولاتي را در وب سايت براي نمايش گذاشته اند خود به عنوان وب سايت هاي فروشگاهي نيز شناخته ميشوند.
برگزاري جشنواره ها در مدت زمان هاي مشخص و قرار دادن تخفيف ها در چنين وب سايت هايي باعث خواهد شد تا مشتريان و كاربران آنلاين وب سايت هميشه به شما وفادار بمانند و خريد هاي خود را از شما بنمايند. هميشه در وب سايت هاي كيف و كفش و لباس قرار دادن تصاوير با كيفيت و تنوع در ارائه تصاوير به عنوان عامل موفقيت چنين وب سايت هايي بوده است. ما حتما از بخش پنل مديريتي كه براي شما صاحب فروشگاه در نظر خواهيم گرفت اين مورد را هم رعايت خواهيم نمود و با بهترين كيفيت آن را طراحي مينماييم. اين مكانيزم به گونه اي كار خواهد نمود كه ديگر براي تغيير سايز تصاوير و بهينه نمودن سايز آنها بطوريكه در سرعت هاي پايين اينترنتي سريع لود شود, نيازي نباشد در نرم افزارهايي مانند Photoshop اين كار را انجام دهيد. سيستمي كه در كنترل پنل شما قرار دارد تمامي اين كارها را به صورت اتوماتيك براي شما انجام خواهد داد.

مطمئن باشيد كه كاربران در ابتدا به دنبال توضيحات در رابطه با لباس و كيف و كفش مورد نظرشان در اينترنت هستند و از اين رو ميتوانند وب سايت شما را پيدا نمايند. بنابراين به شما توصيه ميكنيم كه توضيحات كامل و بدون عيب و نقصي را در وب سايت خود قرار دهيد تا كاربران با خواندن توضيحات شگفت زده شوند. بودن مطالب زياد در وب سايت هم باعث خواهد شد تا موتورهاي جستجوگر مانند گوگل  وب سايت شما را بهتر شناسايي نموده و رتبه بهتري را به وب سايت شما بدهند.

 

اهميت طراحي سايت پوشاك

با توجه به توليد و عرضه انبوه انواع لباس همچنين كيف و كفش و تنوع بسيار زياد در دنياي مد و حضور برندهاي مختلف در بازار و رقابت شديد و تنگاتنگ در اين عرصه، نياز توليدكنندگان و فروشندگان به استفاده از راه هاي جديد و جذاب براي بازاريابي و فروش محصولات خود و پيشي گرفتن از رقبا بيش از پيش نمايان مي گردد. فعاليت هزاران برند در زمينه پوشاك، كيف و كفش و نيز حضور و فعاليت صدها برند ايراني در زمينه هاي مذكور دليلي بر اين مدعاست. از اينرو طراحي سايت پوشاك، طراحي  سايت كيف و كفش و يا طراحي سايت بوتيك در تبليغ و معرفي مدل هاي مختلف البسه، كيف و كفش بصورت همه جانبه نقش بسزايي دارد.

طراحي وب پوشاكطراحي سايت پوشاك براي چه حرفه هايي مناسب است؟

طراحي سايت پوشاك براي توليدكنندگان لباس هاي مردانه / زنانه / بچه گانه ، بنكداران ، عمده فروشان و يا خرده فروشان لباس ، فروشگاه سيسموني به صورت طراحي سايت فروشگاهي، صادركنندگان و واردكنندگان پوشاك و بوتيك ها مناسب بوده و طراحي اينگونه سايت ها از جمله طراحي سايت البسه و پوشاك ، طراحي سايت كيف و كفش ، طراحي سايت مد و مدلينيگ همگام با آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا و بهره گيري از دستاوردهاي نوين فضاي وب توسط پيام آوا انجام مي شود.

براي گسترش كار خود در ابتداي طراحي سايت نيز مي توانيد با سايت هايي مانند مزون ( طراحي سايت مزون) همكاري تبليغاتي داشته باشيد.

امكانات و سرويس هاي طراحي سايت لباس

از جمله امكانات طراحي سايت لباس مي توان موارد زير را برشمرد كه اين موارد تنها بخشي از سرويس هاي طراحي وب سايت لباس مي باشد :

1 – طراحي صفحه درباره ما
2 – طراحي صفحه تماس با ما
3 – طراحي صفحه معرفي و سوابق فعاليتي واحد توليدي يا فروشگاه
4 – طراحي بخش محصولات و دسته بندي آنها
5 – طراحي سيستم فروش آنلاين
6 – طراحي پنل ارايه كد تخفيف
7 – طراحي صفحه نمايش ويژگي هاي هر كدام از محصولات به همراه عكس و تصاوير آنها با ذكر مشخصاتي مانند: سايز، برند، رنگ بندي، جنس الياف هاي بكار رفته و ...
8 – طراحي قسمت فروش ويژه به هنگام حراج محصولات
8 – طراحي بخش پر فروش ها
9 – طراحي قسمت نمايندگان فروش

 طراح و مجري سايت هاي پوشاك حرفه اي و جذاب

 با توجه به سليقه شما كه توليدكننده يا فروشنده پوشاك و البسه هستيد و با نيازسنجي و گردآوري خواسته هاي شما، طراحي سايت پوشاك يا طراحي سايت فروشگاه اينترنتي پوشاك را با گرافيك اختصاصي و عالي و كاربر پسند اجرا كرده و با ديزاين تصاوير جذاب البسه، بهترين راهكارها را براي ارايه محصولات به مشتريانتان تدبير نموده تا مشتريان بتوانند بهترين انتخاب را انجام دهند. اين امر موجب مي شود كه آن مشتري دوباره در ايام آتي نيز به سايت شما مراجعه نمايد.

طراحي سايت پوشاكايجاد محيط مديريت ساده براي مدير سايت اين امكان را فراهم مي كند كه او بتواند براحتي نسبت به بروزرساني سايت خود اقدام نموده و محصولات جديد را به همراه مشخصات آنها بر روي سايت جهت نمايش به كاربران و مشتريان بارگزاري نمايد.

 بر اين مهم آگاه است كه تعداد توليدكنندگان و عرضه كنندگان پوشاك متعدد بوده و از اينرو اغلب آنها نيز ممكن است در فضاي مجازي و اينترنت فعاليت داشته باشند، لذا شركت طراحي سايت پيام آوا سايت پوشاك شما را به گونه اي اجرا مي نمايد كه بر پايه اصول و تكنيك هاي بهينه سازي سايت و سئو (سئو) بنا نهاده شده تا به مرور زمان و فعاليتتان، وب سايت شما در رقابت با وب سايت همصنفان در رتبه هاي بالاي گوگل قرار گرفته و در جستجوي نتايج كلمات مربوط به پوشاك كه توسط كاربران انجام مي گيرد ، سايت شما هميشه در معرض ديد آنها بوده و از اين طريق بر تعداد بازديدكنندگان سايت افزوده گردد.

نكته مهمي كه در طراحي اينگونه سايت ها مد نظر قرار گرفته شده سرعت بالاي لود صفحات سايت مي باشد، چرا كه سرعت پايين لود صفحات موجب حوصله بَري كاربر شده و احتمال اينكه وب سايت را بزودي ترك نمايد وجود دارد. لذا پيام آوا با بكارگيري سرورهاي قدرتمند با پهناي باند زياد، حذف موارد زايد از صفحات، استفاده از شبكه تحويل محتوا، رعايت استانداردها و فناوري آژاكس و نكات فني ديگر افزايش سرعت لود صفحات سايت شما را فراهم مي آورد. همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل ادوردز را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.